LandSzafty

Czyli krajobrazy… Fotografia, którą mało się interesuję, nie pociąga mnie ona jakoś ogromnie, ale jednak czasami zdarzy mi się ustrzelić jakiś widoczek i troszkę takich zdjęć robię. Dziś kilka z nich:

1:_MG_61982: _MG_72513: _MG_5639-24: _MG_7873-25:_MG_2689-36: _MG_04097: _MG_72808: _MG_4791-29: _MG_3801-210: _MG_969511: _MG_774912: _MG_9625

Reklamy

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Krajobrazy i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

32 odpowiedzi na „LandSzafty

  1. chemini pisze:

    Zabieram ze sobą numer 5. Ale powiem szczerze, że w fotografii krajobrazowej brakuje mi u Ciebie tego „czegoś” co pojawia się w streetach i portretach. Te zdjęcia są tak spokojne jak dobra ballada nucona przed kominkiem.

    • qbanez pisze:

      Dzięki za fajny komentarz 🙂 Cieszę się, że jeszcze ktoś tu zagląda w ogóle mimo tak długich przerw 😉 Mimo, że piszesz, że brak tego czegoś na tych zdjęciach to i tak później piszesz, że jest na nich więcej niż to coś 😉 Dzięki 🙂

  2. siekierup pisze:

    Patrząc na zdjęcie nr 5, momentalnie poczułem, że gdzieś jadę daleko, na jakieś wakacje, w nieznane miejsce,,, Odleciałem 🙂

    • qbanez pisze:

      Czad 😉 Chyba zacznę wrzucać tylko po jednym zdjęciu skoro i tak tylko jedno z całego wpisu jest zauważane, więc po co reszta? 😉 Tak czy siak, cieszę się, że się podoba choć jedno zdjęcie, a tym bardziej mi miło, że aż tak się podoba 🙂 Czad! 🙂

  3. I am I pisze:

    No kurde, nie będę oryginalny – bierę numer pińć!

  4. Onibe pisze:

    średnio kumam krajobrazy, ale czasami każdy im ulega ;-). Nie znam się na temacie, ale gdybym miał wybrać, to doceniłbym: 1, 6, 8 i ewentualnie 12. Myślę jednak, że żadnego z tych zdjęć nie powstydziłoby się większość fotografów-blogerów.

  5. Seliga pisze:

    Najmocniejsza i najbardziej symboliczna, przynajmniej wg mnie, jest dziesiątka. Na okładkę książki sie nadaje.

    • qbanez pisze:

      Dzięki! A jaki tytuł by miała ta książka? Może ją napiszę? 😀

      • Seliga pisze:

        Pewnie to byłoby najlepsze miejsce:)
        Twoje zdjęcie pokazuje pewien wielowymiarowy kontrast – małe drzewo i ogromny wiatrak. W pewien sposób symbolizuje to, jak nasza cywilizacja przytłacza środowisko – maszyny rozrastają się a przyroda karłowacieje. To jedna z możliwych interpretacji. Książka, która przyszła mi natychmiast do głowy to „Silent Spring” Rachel Carson.
        A druga to „Don Kichote z La Manchy” – to przez ten wiatrak:)

  6. Świetne te zdjęcia, masz dobre oko!

  7. Sabina pisze:

    3 jest cudne. akurat pasowałoby na jakąś fototapete. niby ten sam temat, a jednak każdy kadr zaskakuje. pozdrawiam!

    • qbanez pisze:

      Dziękuję za komentarz, zwłaszcza za tak miły 🙂 Jeszcze nikt nie ma fototapety z moim zdjęciem, ale wszystko przede mną chyba 😛 Dzięki i pozdrawiam! 😀

  8. Piąteczka super !!!

  9. Karolina pisze:

    Szkoda, że mało się interesujesz fotografią krajobrazową 😦 Oczywiście 5 najlepsza, ale mnie urzekła 1. Zresztą, bez owijania – wszystkie są świetne!!!
    P.S Ja chcę więcej widoczków! 🙂

    • qbanez pisze:

      Dziękuję. Myślę, że za jakiś dłuższy czas będzie więcej, bo jak mnie coś specjalnie urzeknie to oczywiście robię zdjęcie takiegoż widoczku 🙂 Także pewnie za pół roku, może za rok – pojawi się kolejny tego typu wpis… 🙂 A tymczasem powoli przygotowuję coś….SPECJALNEGO 😉 😀 🙂 Pozdrawiam 🙂

  10. Natix pisze:

    A szkoda, że mało Cię ona interesuję, bo świetnie Ci wychodzi! 😉

    • qbanez pisze:

      Dziękuję dziękuję 🙂 Miło że tak sądzisz 🙂 Uważam jednak że tematy, które mnie interesują znacznie bardziej wychodzą mi też znacznie lepiej 😉 Chyba 😛

  11. Łukasz O... pisze:

    To 5 zdjęcie to jakieś takie nijakie, do d…
    A reszta … zaje…, piękne, cudowne, poprostu je kocham! Uwielbiam takie foty!
    Jak mi nie zrobisz fototapety tego typu to przyjadę do Ciebie, porwę Cie i będę Ciebie torturował.

    • qbanez pisze:

      A ja z kolei bardzo lubię zdjęcie nr. 5 🙂 Podoba mi się w nim że jest takie jak by warstwowe, wieloplanowe 🙂 Na pierwszym planie samochodzik, dalej jakieś zaorane pole po którym chodzi ludek z wykrywaczem metalu, później pole rzepaku, później jakaś wioska, za wioską nietypowy, równy pas dziwnych drzew, później znów pole, później droga, później jakieś pola, a na końcu jakieś wzgórze. Lubię to zdjęcie o wiele bardziej niż np. zdjęcia nr. 2, 6 i 11 🙂 Czasami tak mam że mi się jakieś zdjęcie nie podoba, a dopiero jak się przyjrzę dokładniej, jak poświęcę mu nie 2 sekundy, a np. minutę, lub nawet dwie, to dopiero wówczas zaczyna mi się podobać, lub bardzo podobać. A czasem jest odwrotnie, czyli zdjęcie które na pierwszy rzut oka mi się podoba po dłuższym przyjrzeniu się mu stwierdzam, że wcale nie jest takie dobre jak mi się wydawało, wówczas ląduje takie gunwo bezpowrotnie w koszu 😀
      Pozdro i dzięki i jak przyjedziesz to… to mam coś dla Ciebie 😉 Coś w typie fototapety 🙂 Do odbioru w Zgorzelcu 😀

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s