Na siedząco

Usiądź wygodnie oglądaczu moich zdjęć – życzę miłego patrzenia:

1:_MG_8112-3

2:_MG_5520

3:_MG_0802-2

4:_MG_4172-2

5:_MG_2548-2

6:_MG_6377

7:_MG_6740

8:_MG_1572-2

9:_MG_6185

10:_MG_5037

11:_MG_4068-2

12:_MG_9252-2

13:_MG_5967

14:_MG_2538

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Street i oznaczony tagami , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

17 odpowiedzi na „Na siedząco

  1. igorimorswin pisze:

    Gdzie jest ten trójkąt?

  2. Onibe pisze:

    fajny, równy zestawik 😉

    • qbanez pisze:

      Wielkie, ogromne dzięki za komentarz 🙂 Mam czasem wrażenie, że już praktycznie nikt tutaj nie zagląda…. 😦 Kiedyś było sporo komentarzy pod każdym wpisem, a teraz? Strasznie mało…. Dlatego każdy jest dla mnie na wagę złota 🙂 Dziękuję 🙂

      • Onibe pisze:

        może za mało komentujesz u innych ;-). Wielu wizyty traktuje jako walutę wymienną: coś-za-coś. Ja kiedyś dużo komentowałem to i dużo wpisów miałem, teraz niemal nie komentuję to i u mnie mniej komentów. Ale, z drugiej strony, po co komu koment, będący tylko zaproszeniem do odwzajemnienia? 😉

  3. d.ł. pisze:

    4, 13, 14 – ciekawe

    • qbanez pisze:

      Dzięki 🙂 A reszta nieciekawa? Nudna? Słaba? Zbędna? 😉

      • d.ł. pisze:

        hmmm… to nie tak. to jest po prostu moje subiektywne odczucie estetyczne- mi akurat podobają się te (i jestem w stanie to uargumentować). oglądam zdjęcia innych żeby się uczyć. nie oczekuję odwzajemniania komentarzy (nawiązując do dyskusji wyżej), choć sam cenię szczerą opinię innych. krytykę względów technicznych zostawiam profesjonalistom.
        łatwiej byłoby innym oceniać Twoje zdjęcia gdyby pod każdym osobno było ‚Lubię’ (no chyba, że potraktować to jak fotoreportaż). a skoro nie ma, to pozwoliłem sobie wypisać w komentarzu, które akurat mi osobiście się podobają.

        • qbanez pisze:

          Dzięki za ciekawą odpowiedź 🙂 Fotoreportaż to to nie jest, tylko wpis złożony z bardziej, lub mniej spójnych ze sobą zdjęć 😉 Ciekawe jest to co piszesz i bardziej mnie interesuje uzasadnienie tego, czemu inne (oprócz tych dwóch), zdjęcia Ci się nie podobają – bo się nie podobają, tak? 😉
          Pozdrowienia 🙂

  4. d.ł. pisze:

    ale ja ani razu nie powiedziałem, że reszta mi się nie podoba. od sztuki (film, muzyka, zdjęcia itd.) oczekuję, że wzbudzi we mnie emocje, najlepiej silne emocje. zdjęcie może być doskonałe technicznie, ale jeśli nie ruszy mnie to się na nim nie skupiam i nie pamiętam. te dwa mnie zatrzymały, reszta nie- ale to nie znaczy, że są złe, brzydkie.
    nie odpowiem Ci na Twoje pytanie. ale powiem za co mi się te trzy podobają:
    4. powtarzający się, wyrazisty kształt, wypełniający kadr; poza nim mało elementów w kadrze; symetryczny układ łamiący zasadę podziału na 3; i w tej całej symetrii, człowieczek, który zdaje się mieć wylane na cały ten złożony porządek;
    13. kontrast tematyczny, walka z jakimś stereotypem; człowiek, którego łatwo osądzić po wyglądzie (reklamówka z Żabki), zajmuje się czytaniem- czymś kojarzonym z „wyższym statusem społecznym”; książki rozłożone na ziemi;
    14. tu chyba najbardziej działa mój sentyment do rowerów; naturalność chłopaków; i taki niebanalny podział na 3, który nadaje równowagi temu kadrowi; kontrast tematyczny też przyciąga moją uwagę
    to tylko moje zdanie, ja tak to czuję. wcale nie muszę mieć racji.

    • qbanez pisze:

      Ale czad… Widzisz w moich zdjęciach więcej niż widzę w nich ja – zwłaszcza jeśli chodzi o jakieś takie techniczne sprawy – podział na trzy to już w ogóle dla mnie jakaś masakra – serio, pierwszy raz coś takiego słyszę i nie mam i nie chcę mieć żółtego pojęcia co to takiego 😉 Dzięki za MEGA fajny i ciekawy komentarz 🙂

  5. alexsummer pisze:

    Świetne zdjęcia. Kurcze, nie wyglądają na zaaranżowane ale te detale bardzo przykuwają uwagę. Do każdego można by dopisać jakąś historię. Jestem tu pierwszy raz, bloga przeglądałam na szybko , ale część fotografi przedstawia w fajny sposób smaczki społeczeństwa.

    • qbanez pisze:

      Miło mi czytać takie słowa o moich zdjęciach 🙂
      Jedynie zdjęcie nr 11 jest zaaranżowane, no i oczywiście zdjęcie nr. 3 także. Po za tym o całej reszcie zdjęć z tego wpisu można śmiało powiedzieć, że są to wypatrzone sytuacje.
      Dzięki za fajny komentarz, no i oczywiście zapraszam do bardziej wnikliwego oglądania moich zdjęć – już nie koniecznie na szybko, tylko bardziej na spokojnie 😉
      Pozdrawiam 🙂

  6. Grzesiek pisze:

    fajna kolekcja, gratuluję poczucia humoru, spojrzenia i zazdroszczę czasu bo takie ujęcia nie powstają przypadkiem

    • qbanez pisze:

      Dziękuję za fajny komentarz 🙂 Miło mi 🙂 No i czasem powstają zupełnie przypadkiem, a czasem (często), zupełnie nie 😉 Pozdrawiam 🙂

  7. Łukasz O... pisze:

    Dziwne komentarze. Czy się podobają, czy nie, to poprostu rzecz gustu.

    • qbanez pisze:

      A o gustach się zdecydowanie dyskutuje, wbrew temu co mówi głupie przysłowie. Moim zdaniem są to często bardzo ciekawe dyskusje 🙂

Skomentuj

