Na rolkach

Trochę luźnych zdjęć z Maja 🙂

1:_MG_07882: _MG_05923:_MG_33344: _MG_3346-25: _MG_34526: _MG_06017: _MG_3493-28: _MG_2551

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Street i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „Na rolkach

  1. Dziobak pisze:

    Normalnie jakaś masakra. Jak ja zazdroszczę tej spostrzegawczości. Pierwszy raz przejrzałem całego bloga od a do z. Gdybyś był w pobliżu to napewno dostrzeglybyś moja rozdziawioną gębę z zachwytu i pewnie wylądowałaby na jednym z Twoich zdjęć. Ja idąc ulica z aparatem często widzę ciekawych ludzi ale gdy tylko myślę żeby ich sfotografować to jakiś hamulec we mnie się uruchamia i kończy się przejściem obok bez foty. Jakoś zawsze boje się reakcji osoby którą chcę sfotografować. Możesz śmiało się określić mistrzem inspiracji i motywacji, przynajmniej dla mnie nim jesteś. Podziwiam że nawet idac po bułki do sklepu, do ktorgo drogę pokonywales już pewnie z milion razy to i tak bierzesz aparat bo a nóż coś ciekawego się przytrafi. Od tego momentu zdobyłeś kolejnego wiernego czytelnika. Wszystkiego dobrego i oby tak dalej. Pozdrawiam.

    • qbanez pisze:

      Mega wielkie dzięki Dziobaku! Chyba drugi raz w życiu ktoś przejrzał całego mojego bloga od a, do z 🙂 To strasznie miłe i fajne i pozytywne i dające kopa do dalszego fotografowania 🙂
      Co do tego hamulca, o którym piszesz to wierz mi, że ja też go mam i często prowadzę wewnętrzną walkę o to, żeby jednak dane zdjęcie zrobić. Reakcje osób fotografowanych bywały różne, od mega pozytywnych („dziękuję” include), poprzez uśmiech, zdziwienie, brak zrozumienia, krzywe spojrzenie, aż po agresję, ale nigdy nic poważnego się nie stało. Generalnie im dalej na zachód, tym reakcje bardziej pozytywne 🙂
      No i to się może tak wydawać, że idę do sklepu po bułki i wracam z bułkami i dobrym zdjęciem, ale to niestety nie tak. Na fejsie prowadzę projekt 365 zdjęć – czyli codziennie jedno zdjęcie zamieszczam zrobione tego samego dnia na bieżąco i powiem Ci, że nie jest łatwo, bo nie raz pół dnia się chodzi za zdjęciem, a niekiedy i cały dzień i najgorsze jest to jak się wraca z niczym i trzeba myśleć jeszcze w domu. Fakt, niekiedy przypadkiem się udaje zrobić fajną fotę, po prostu różnie to bywa.
      Co do tego wiernego czytelnika to trzymam za słowo, dziękuję i liczę na niejeden komentarz od Ciebie 🙂 Pozdrawiam!! 🙂

  2. pstrykamy.pl pisze:

    Świetne oko, nietypowe kadry! Wszystko tworzy niesamowite wrażenie a na zdjęcie chce się patrzeć i patrzeć! Albo nienaganna symetria albo wręcz przeciwnie. (A pierwsze zdjęcie wygląda, jakby ktoś siedział na wielkich rolkach papieru toaletowego :))

  3. Paweł Heczko pisze:

    Świetny blog, dziś mam niewiele czasu, ale trafia do ulubionych. Na pewno tu wrócę po więcej i przejrzę go w całosci, od A, do Z.

    • qbanez pisze:

      Bardzo, bardzo, BARDZO mnie takie komentarze cieszą 🙂 Jadę właśnie robić nowe zdjęcia, co by mieć co opublikować w następnym wpisie! Dzięki i do przeczytania i napisania w kolejnych komentarzach, które mam nadzieję po sobie tu zostawisz 🙂 POZDROWIENIA!! 🙂

Skomentuj

