Portretów kilkanaście :)

Chciałem Wam pokazać kilka portretów jakie ostatnio zrobiłem. Przy okazji chciałem zapowiedzieć to co już zapowiadałem nie raz, ale tym razem zamierzam to naprawdę wprowadzić w życie tego bloga: wpisy częściej, ale często z pojedynczymi zdjęciami, tak żeby nie było aż takich przestojów między wpisami. Okej, dziś kilka portretów, ciekawe czy któryś się komuś z Was spodoba… Miłego oglądania 🙂

1:_MG_12502: _MG_05173:_MG_7854 4:_MG_36055:_MG_32846:_MG_8077 7:_MG_04808:_MG_25119:_MG_1223 10:_MG_5535 11:_MG_0240 12:_MG_026113:_MG_036714:_MG_0521

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Portret i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

16 odpowiedzi na „Portretów kilkanaście :)

  1. Stawiam na 9, 6 i 4. Pozdrawiam 🙂

  2. Portreciochy pełną gębą!

  3. Emilia pisze:

    Podobają mi się 🙂

  4. Arski pisze:

    Mi się w ogóle nie podobało ale chce częstszych wpisów panie Kuba !!! 🙂

    PS. 1 ładna/ładny (portret) 🙂

  5. J.J. Torpeda pisze:

    Mija tydzień, tyle obietnic, nadzieje wielkie pokładałem, a tu kup/ba wpisu nie ma…
    ZAWIODŁEŚ MNIE! Kasuje z RSS’a, usuwam lajki na fejsie… CIERP!

  6. ECB pisze:

    Qbanez oszuście gdzie jest moje 100 milionów!!!!!
    Wróć!
    Gdzie jest nowy wpis, gdzie nowe zdjęcia.

  7. Łukasz O... pisze:

    Dziewczyny fajnie a resztę to … (niefajne, delikatnie mówiąc)

Skomentuj

