Zapomniany szpital

Oczywiście opuszczony. Niesamowite miejsce, które jeszcze stosunkowo niedawno było funkcjonującym szpitalem… W salach jeszcze pachnie tym charakterystycznym, dezynfekcyjnym smrodem szpitalnym, a na korytarzach panuje taki klimat jak by jeszcze gdzieś za rogiem mieli być ostatni, zbłąkani pacjenci… Miejsce z takim klimatem jak chyba nigdzie! Zastała mnie tam noc, musiałem uciekać, ale jeszcze tam wrócę! Nie powiem gdzie to jest (nie mogę), ale za to pokażę kilka zdjęć:

1:2:3:4:5:6:7:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Opuszczone i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

38 odpowiedzi na „Zapomniany szpital

  1. fotoban pisze:

    to jak nie możesz powiedzieć to chociaż napisz!
    dobre miejsce na sesję z modelką, zwłaszcza jak na zdjęciu nr 4 jest stół i resztki lampy.
    nr 7 bardzo dobrze skadrowane. dobre jest.

  2. eneduerabe pisze:

    Nie weszłabym do czegoś takiego. No nie wiem dlaczego, ale po prostu nie.

    • qbanez pisze:

      Jak możesz nie wiedzieć dlaczego? Ja bym miał lekkie opory zostać tam na noc – można by było umrzeć ze strachu, ale równie dobrze można by się fajnie bawić np. będąc tam z kimś i opowiadając sobie jakieś straszne opowieści… 🙂

      • eneduerabe pisze:

        Okej, już wiem dlaczego. Bo to jak chodzenie po cmentarzu w nocy. Z tym, że tam nie weszłabym nawet w dzień. Chociaż do zwykłego opuszczonego szpitala może bym i weszła, ale w Otwocku jest opuszczony szpital psychiatryczny. Podziwiałabym go z odległości 500 metrów.

  3. Alicy pisze:

    Bardzo klimatyczna miejscówka, podziwiam o ile byłeś tam sam. Nawet patrząc na zdjęcia odczuwam niepokój..

  4. anja_s1985 pisze:

    klimat trochę jak u Lyncha… Podoba mi się 7.

  5. magda pisze:

    Świetne.
    Ale i tak staruszka, kruk, czapla i moja kochana Witka są naj……..

  6. Onibe pisze:

    interesujące kadry
    w sam raz do horroru 😉

  7. W. pisze:

    Nie mogę ścierpieć ze nie mówisz gdzie to jest, mimo że rozumiem dlaczego, ale chęć zobaczenia tego na własne oczy zwycięża 😉

  8. Agnieszka pisze:

    Piękne miejsce.
    Kocham takie plenerki ….
    Moim pierwszym był szpital psychiatryczny w Owińskach

    • qbanez pisze:

      Bardzo chciałem tam jechać, ale już mi się odechciało – strasznie zdewastowany – jeszcze parę lat temu tam było bardzo ciekawie – łóżka, resztki sprzętu szpitalnego… Teraz praktycznie nic tam nie ma z tego co wiem…

  9. Agnieszka pisze:

    To fakt, że ze sprzętów nic nie zostało ale powiem szczerze, że atmosfera jest …
    Ja byłam rok temu.
    A miesiąc temu zaliczyłam miasto widmo (Kłomino) oraz Borne Sulinowo, również super miejsca

  10. Komis pisze:

    i w dodatku nie da się do niego wejść…

  11. Paprooć! pisze:

    Czwarte zdjęcie mnie urzekło… Idealne jest…
    To światło i ziarnistość zdjęcia… Niczym z klasycznego horroru !

  12. snejana pisze:

    3, ale ziarnistość do mnie nie przemawia

  13. tallje pisze:

    3,4 i 5, boję się! Mało zdjęć, za mało, ale za to nadrabiają jakością, smaczkiem i swoją bytnością… Piękne, aż chce się zwiedzać 😀

    • qbanez pisze:

      Dzięki 🙂 Moim zdaniem to świetnie, że za mało – o wiele bardziej wolę zostawić niedosyt niż przesyt 😉 Pozdro!! 🙂

  14. tez mi tajemnica gdzie to jest…

  15. vonflynee pisze:

    Super zdjęcia! Prawie jak jakiś horror! Podziwiam za odwagę…

Dodaj komentarz