Kites

Takie moje małe, nowe hobby to puszczanie latawców 🙂 Wpływa to na moje życie w ten sposób, że codziennie mimowolnie wypatruję wiatru, sprawdzam czy wieje i jak wieje. Ogólnie latanie to fajna zabawa i sposób odreagowania. Jako zamiennik alkocholu, czy dragów nadaje się nieźle 🙂 Kilka zdjęć z latania chcę więc pokazać:

1:2:3:4:5:6:7:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

21 odpowiedzi na „Kites

  1. Kinka pisze:

    5 – jaki szczęśliwy z puszczania latawców 😉

  2. Szary Burek pisze:

    Ostatnio też miałem okazję popuszczać latawiec, a tak poza tym to ciekawe urządzenie na pierwszym zdjęciu.

  3. Aneta pisze:

    nie!
    nie cierpię wiatru, kojarzy mi się z zimnem i spadającymi dachówkami (nawiasem mówiąc zabytkowymi dachówkami z łupka z przysłupowego domu :))
    nie przepadam za zabawami wymagającymi wysiłku – ot wygodnicka dziś ze mnie

    6 najbardziej udane – według mnie

    • qbanez pisze:

      Wiesz, są różne rodzaje wiatru, a za niektórymi z nich nikt chyba nie przepada… Ja tam lubię jak trochę wieje 🙂 A 6 to też moje ulubione – dwóch piaskowych dziadków unosi latawiec 🙂

  4. Onibe pisze:

    miłe hobby,
    ja od jakiś dziesięciu lat się do niego przymierzam… 😉

  5. Widmowy pisze:

    Zabawa z pewnością przednia. To na +.
    No i ogromny BYK. To na -.

  6. fotoban pisze:

    o kurka! nie wiedziałem że ty taki wszechstronny koleżka jesteś 🙂 gitara, aparat, latawiec… musisz mi to latanie kiedyś pokazać
    nr 4 – najlepsze, nr 6 – „najdziwniejsze” 😉

    • qbanez pisze:

      Łojtam łojtam 😉 Jeśli chcesz, to pokażę… 🙂 Z pozoru banał i głupota, ale tak naprawdę sporo zabawy i nawet lekka adrenalinka jest w tym jak by nie było sporcie 😉 Pozdro 🙂

  7. LukG pisze:

    Latawiec to poważna sprawa 🙂 Kiedyś miałem przygodę z paralotniami, jak sprzedałem graty to latawiec był namiastką latania, fajna sprawa. Fajne zdjęcia.
    PS. Dzieki za wszystkie komentarze, chyba uderzy mi sodowa 🙂 pozdr! Luk

    • qbanez pisze:

      Nie ma za co 🙂 Dzięki, że wpadłeś do mnie, jesteś moim idolem 🙂 Serio 🙂
      A co do latawców to mi się marzy coś większego, coś co potrafi pociągnąć, ale chyba się nie zdecyduję na razie – za duże koszty… Zostanę przy malutkich akrobatach… Z resztą i tak coraz rzadziej latam…
      Jeszcze raz dzięki, że wpadłeś i zapraszam częściej 🙂

  8. LukG pisze:

    Dzieki! Pozdr!

  9. eS pisze:

    Jak fajnowo !

Skomentuj

