Opuszczony biurowiec

Tym razem chcę pokazać kilka zdjęć z opuszczonego biurowca, który to miałem okazję eksplorować. Miejsce ciekawe głównie z uwagi na nietypową i bardzo ciekawą klatkę schodową. Reszta budynku była niemal zupełnie pusta, nie było tam za wiele do fotografowania, aczkolwiek zwiedziłem cały budynek, co zajęło mi ładny kawałek dnia (kilka godzin) i stwierdzam, że jest nieźle zakręcony, gdyż prawie udało mi się w nim zgubić, a to też ciekawe doświadczenie. Zapraszam do obejrzenia zdjęć z tego interesującego miejsca:

1:_MG_53112:_MG_52103:_MG_52584:
_MG_52965:_MG_52306:_MG_52477:_MG_52928:_MG_52689:_MG_521710:_MG_529311:_MG_525412:_MG_527413:_MG_528514:_MG_528615:_MG_5297

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Opuszczone i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

14 odpowiedzi na „Opuszczony biurowiec

  1. Michał pisze:

    Także lubię opuszczone miejsca, mają klimat i tajemnicę. To jest fascynujące jak idę i wyobrażam sobie, że kiedyś ów miejsce tętniło życiem… 🙂

  2. Bas pisze:

    zadziwiające jest to jak Twoje zdjęcia są zwyczajne, ale jednak ciężko od nich wzrok oderwać
    wielki plus! :))

  3. Erill pisze:

    Wow! Klatka schodowa faktycznie robi piorunujące wrażenie 🙂 To momentami wygląda jak szkoła przez tr rablice. Wnosząc po stanie i napisach to nasz zachodnia granica ma takie skarby?

    • qbanez pisze:

      Tak, to za zachodnią granicą, aczkolwiek bardzo blisko naszego kraju, stąd może aż tak mocno posunięta dewastacja. Dzięki za komentarz 🙂

  4. Cardini pisze:

    Jestem czytelnikiem pana bloga od dawna, ale zawsze jakoś mi umykało skomentowanie. Chciałem tylko powiedzieć, że fajne jest to co pan robi i chciałem za to podziękować.

    Pozdrawia
    Kuba z Opola

    • qbanez pisze:

      Dzięki Kuba 🙂 (też jestem Kuba, a nie jakiś pan do jasnej ciasnej!) 😀
      Miło że ktoś docenia to co robię, będzie mi jeszcze bardziej miło jak coś jeszcze w przyszłości skomentujesz! 🙂

      Pozdrawia
      Kuba ze Zgorzelca

  5. Maciek pisze:

    Takie miejsca mają swój urok. Te zdjęcia klatki schodowej są hipnotyzujące 🙂

  6. prokonferecja pisze:

    Opuszczonych biurowców w JARTOM jest wiele – każdy nadaje się pod inwestycję, na każdym da się zrobić dobry interes, ale przecież to temat dla ludzi z doświadczeniem w branży. Inna sprawa – nie rozumiem po co budowane są nowe hale, skoro część istniejących wymaga niewielkich zmian? Głupie inwestycje?

  7. darlecik pisze:

    mnie najbardziej ujęły fotki ukazujące klatkę schodową. Jest klimacik 😉

Skomentuj

