Opuszczona huta szkła

Witam wszystkich zaglądających na mojego bloga. Tym razem pokażę Wam kilka zdjęć z opuszczonej huty szkła, w której jakiś czas temu byłem wraz z moim kolegą. To był fajny trip, w fajnym towarzystwie. Kolega był mega nakręcony na robienie zdjęć, to była jego pasja, bardzo się tym jarał, miał talent, więc robił świetne fotografie… Niestety ten kolega wczoraj odszedł na zawsze… Umarł w wieku 23 lat, wciąż nie mogę w to uwierzyć, nie mogę tego pojąć, brakuje mi słów, to jakaś masakra… Nie mam nic więcej do napisania, czuję wielką pustkę, której nie da się ubrać w słowa… Życie jest tak kruche, że to przechodzi jakiekolwiek pojęcie, dziś jestem jutro może mnie nie być…

Obejrzyjcie zdjęcia, na ostatnim z nich jest zdjęcie, które zrobiłem w ten dzień w tej hucie mojemu koledze, który był tam ze mną… Kolega ten miał na imię Dawid

Rest In Peace…

1:_MG_64512:_MG_6458 3:_MG_64564:_MG_64785:_MG_6551 6:_MG_64647:_MG_6488 8:_MG_64799:
_MG_648510:_MG_646611:_MG_651412:_MG_649013:_MG_651614:_MG_650115:_MG_651116:_MG_653917:_MG_652918:_MG_656219:_MG_651920:
_MG_650521:
_MG_6494

 

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Opuszczone i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

13 odpowiedzi na „Opuszczona huta szkła

  1. Roksana Wójcik pisze:

    Zszokował mnie Twój opis. Już miałam prosić o jakieś wskazówki związane z miejscówką ale po tym co napisałeś jakoś nie potrafię 😦
    Współczuję

  2. Natix pisze:

    Nie pomyślałabym, że to miejsce jest opuszczone, biorąc pod uwagę pierwsze zdjęcia, aż do Milicji 😉

    • qbanez pisze:

      Haha, no niektóre miejsca opuszczone wyglądają na jeszcze bardziej nie opuszczone. Np. takie, w których opierasz się przypadkiem o włącznik światła, a światło na suficie…. Zapala się 😀

      • Natix pisze:

        Hah, wyobrażam sobie Twoje zdziwienie w takiej sytuacji 😀

        • qbanez pisze:

          Haha! To jest nie do opisania! 😀 Wielkie zaskoczenie + zastanowienie się, czy to aby na pewno jest opuszczone miejsce 😉 Ale powiem Ci, że w Belgii jest to na porządku dziennym i w co drugim opuszczonym miejscu można spotkać prąd 😀

  3. To mój jeden z ulubionych wpisów.Nr 11 – aż mnie wszystko zabolało, te palce na mnie patrzą! Nr 14 – na ścianę do łazienki 😉 Poza tym mam dwie myśli. Raz – ile tam skarbów z czasów PRL! Dwa – dziecięciem będąc oglądałam dreszczowiec o kobiecie, która tuż przed zamknięciem sklepu idzie kupić prezent. Ona wchodzi, sklep się zamyka, no i zaczyna się! Przez cały film ucieka, trafiając na kolejne, dziwne pomieszczenia. Nogi manekinów, głowy lalek, mrugające oczami, sztywniejące jak u manekina ciało głównej bohaterki – to wszystko sprawiało, że do dziś pamiętam ten film. To „Twoje” miejsce przypomina mi obrazy widziane w filmie.

    • qbanez pisze:

      Dziękuję Ci za mega fajny komentarz 🙂 Bardzo mi miło 🙂 Mogła byś napisać mi tytuł tego filmu? 😀 Napaliłem się na obejrzenie go 😀

      • Nie pamiętam tytułu, też go szukam. Najgorzej, że rodzina próbuje mi wmówić, że ten film to moja wyobraźnia 😀 Mam wrażenie, że to rodzima produkcja. Poza tym oglądałam go pod koniec lat ’80 lub na początku ’90. Może to pomoże.

        • qbanez pisze:

          Też mam taki film którego tytułu szukam. Akcja się działa w willi, z brzucha kolesia wyszedł potwór, ten potwór stawał się co raz większy, aż w końcu roztrzaskał tego kolesia z którego się zrodził, później potwór rósł, rósł, RÓSŁ, aż w końcu pod koniec filmu zajmował praktycznie cały dom… Oglądałem to też raczej pod koniec lat 80, film był z niemieckim dubbingiem, był wtedy dla mnie MEGA straszny. Ale tytułu do dziś nie znalazłem… Drugim takim filmem był film, którego tytuł w końcu znalazłem i mogłem go obejrzeć ponownie po latach, mianowicie film „Martwe Zło” / „Evil Dead” 😀 Autentycznie się bałem tego filmu, miałem setki razy koszmarne sny z goniącą mnie odciętą dłonią w roli głównej! Polecam 😀

  4. Hej, jedno z moich ulubionych miejsc – Opuszczona Huta moim okiem – https://opuszczone-miejsca.pl/opuszczona-huta-szkla/. Pozdrawiam!

    • qbanez pisze:

      Hej! Dzięki za linka, fajne zdjęcia, fajnie się ogląda, masz totalnie inne spojrzenie niż ja – dlatego też uwielbiam oglądać zdjęcia innych fotografów z miejsc, w których byłem! Pozdro 🙂

Skomentuj

