Lato

Wreszcie ciepło, wreszcie lato! Takiego zimnego czerwca to jeszcze nie było, ale na szczęście od ostatniej soboty pogoda dopisuje, a dziś nawet był upał. W takim razie nadszedł czas, na kilka upalnych zdjęć – zwróćcie uwagę jaka dziwna chmura jest na pierwszym zdjęciu – pierwszy raz takie coś widziałem! No i zauważcie też jak bardzo różni się zachód słońca w lecie od zachodu słońca w zimie (ostatnie zdjęcie) – całkiem inne kolory, całkiem inny klimat…

1:2:3:4:5:6:7:8:9:10:11:12:13:14:15:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

12 odpowiedzi na „Lato

  1. Onibe pisze:

    ulubione w tym zestawie: 14, 11, 10 😉

  2. z pisze:

    Oglądam, przeglądam- podoba mi się. Przeglądam dalej- nadal mi się podoba! 🙂
    I nagle następuje skojarzenie, że ‚ej, przecież ja już gdzieś kiedyś widziałam jego zdjęcia, kojarzę ten login!’ (flog?/digart?:))
    Widzę,że idziesz do przodu. Powodzenia w rozwijaniu pasji 🙂 No, i oczywiście będę tu zaglądała 😉

    • qbanez pisze:

      Cześć Z. Zaglądaj ile zechcesz, będzie mi miło 🙂 Ano zarówno na flogu, jak i na digarcie mam profile, aczkolwiek na flogu o wiele więcej jest mnie niż na da 🙂
      Dzięki za komentarz, proszę o więcej i pozdrawiam! 😀

  3. dablju pisze:

    Bardzo fajna kapeluszowa lala z tysiącem ramion, na których zawisnął przegląd letnich nakryć, które to odkrywać raczej więcej mają 😉 Coca-cola..to jest to!;) – nie znoszę świństwa..zdjęcie ciekawie oddaje klimat, smaku odrdzewiacza 😉

Dodaj komentarz