Opuszczony HOTel Sudety

Kolejne opuszczone miejsce odwiedzone i zwiedzone. Jest to opuszczony hotel, który jest dość nowoczesny jak na „standardy” opuszczonych miejsc w Polsce. Hotel jest spory – w środku jest podziemny parking, dwie sale konferencyjno-balowe, spora dwupoziomowa kawiarnia, ponad 100 pokoi – większość z balkonami i łazienkami… Jest winda, dużo schodów i automatycznie rozsuwane drzwi w wejściu głównym 🙂 Ogólnie mówiąc – bardzo klimatyczne miejsce. Zapraszam do obejrzenia zdjęć:

1:2:3:4:5:6:7:8:9:10:11:12:13:14:15:16:17:18:19:20:21:22:23:24:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Opuszczone i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

47 odpowiedzi na „Opuszczony HOTel Sudety

  1. Onibe pisze:

    ciekawa eksploracja 😉
    „HOT” mnie rozwaliło dokumentnie, ale do całości nastawił mnie świetnie psi strażnik ;-D

  2. Arski pisze:

    Szkoda takich obiektów…

  3. Andrzej Deja pisze:

    zdjęcia z „zewnątrz” są pełne ekspresji. „Wewnętrzne”…..hmmmm….ja cały czas mam Jakub przed ślepiami poprzedni opuszczony hotel i tamto miejsce jest inne…moim skromnym..bardziej klimatyczne. 1 i 24 (klasyka fotoreportażu 😉 ) – najmocniejsze kadry ( dla mnie).

  4. Bathory pisze:

    Hej. Czy masz coś przeciwko temu, że pobrałabym parę(no dobra, może i więcej :)) zdjęć na komputer? Kolekcjonuję takie zdjęcia, a Twoje są wyjątkowe, mają w sobie to coś. Codziennie kilka razy potrafię oglądać takie zdjęcia z mojego specjalnego folderu :)) Są one bardzo piękne, pozdrawiam :))

    • qbanez pisze:

      Hej – jasne, że nie mam nic przeciwko… Musiał bym być jakiś porąbany, ażeby mieć coś przeciw… Wręcz przeciwnie – bardzo mi miło, że podobają Ci się te zdjęcia! Pobieraj jakie tylko chcesz! 🙂 Pozdro!

  5. schronienie pisze:

    Wałbrzych, tak? moi rodzice umawiali się tutaj na schadzki zanim się pobrali 🙂 odbywały się tutaj dancingi i były luksusowe sklepy. salony piękności i drogie drinki …

  6. martucha pisze:

    Ha! jest i obiecywany materiał 🙂
    … zastanawiałam się co napisać. Pierwsze co mi przyszło do głowy oglądając Twój foto reportaż (tak sobie pozwolę nazwać Twoje zdjęciochy:) to oczywiście 1: za całokształt, zaśmiewającego się psa, itp, 2:HOT – za gadające barwy, 3:SUDETY – za tło, które wygląda jak makieta kolejki, którą dysponowałam w dzieciństwie, 10:KRZESŁO – … bo lubię krzesła… itd… Zasadniczo każdym zdjęciu można znaleźć w coś ciekawego. Ale myślę, że najważniejsze jest jednak to, że każde z nich zachęca do „przewinięcia” strony dalej i dalej, co oczywiście jest podyktowane chęcią zobaczenia coraz większej ich ilości :).
    Oceniam (oczywiście tylko i wyłącznie mega subiektywnie), iż miłe to wszystko dla oka (mojego) = ‚podobuje się to mnie’. A może po prostu podobnie widzę świat… :o)

    • qbanez pisze:

      Ha! Dzięki za fajowy komentarz. Uwielbiam jak ktoś mówi co odczuwa oglądając moje zdjęcia, z czym mu się kojarzą i co w nich go ujęło 🙂 Po prostu uwielbiam takie coś czytać… Dziękuję i zapraszam ponownie 🙂

  7. Arski pisze:

    Skoro już nazwa miasta Wałbrzych padła – tam masz w centrum miasta ruinę o podobnym roczniku. Niedawno startowałem stamtąd na urlop 🙂 A Ciebie tam jeszcze nie było… 😉

  8. Arski pisze:

    A to sorki 🙂
    Widocznie mnie nie było wtedy – na Twoim blogu 😉

    • qbanez pisze:

      Nie, to nie tak – nie wszędzie gdzie jestem robię zdjęcia, to raz. A dwa – nie wszystkie zdjęcia jakie robię to publikuję… 😉

  9. Jakub M. pisze:

    Fajnie miejsce, sporo kreatywnych kadrów 🙂

  10. AmyJolly pisze:

    Oooooch, mój Boże! Szklarska Poręba! Aż mnie chwyciło za serducho 🙂

  11. karolka pisze:

    Czy to niejest czasami Jelenia Góra

  12. Dorota Garner pisze:

    O rany! Ja pamietam wesele mojego wujka ktore tam bylo. Nie mialam pojecia, ze to tak teraz wyglada. Zal ogladac… Swietne zdjecia. Dzieki!

  13. Krzysiek pisze:

    Świetne zdjęcia. Szkoda, że nie zamieściłeś ich więcej, na przykład z maszynowni dźwigu, z szybu, z różnych pomieszczeń technicznych – takie najbardziej mnie fascynują 😉

    • qbanez pisze:

      Dzięki… No widzisz – zamieściłem tylko te, które mi się podobają, które wg. mnie są ciekawe… Maszynownia dźwigu jak maszynownia dźwigu – nic szczególnego… Wygląda jak 1000 innych maszynowni dźwigów… Pomieszczenia techniczne zazwyczaj puste, nieciekawe… 😉 Ale fajnie, że te zdjęcia, które wybrałem Ci się podobają 🙂 Czad 🙂 Dzięki 🙂

  14. Moje miasto pisze:

    Nie obraź się ale według mnie mało treści, a dużo „artyzmu” na twoich zdjęciach. Mógłbyś powrzucać więcej fotek bo miejsce na nie na pewno Cię nie ogranicza, a w aparacie nie używasz kliszy do ich przechowywania. Miejsce dość ciekawe ale brakuje większej ilości fotek ukazujących całokształt 😉

    • qbanez pisze:

      No widzisz – nie zgadzam się z Tobą. Moim zdaniem nie ma „artyzmu”, na moich zdjęciach – może dlatego, że nie jestem artystą… A co do ilości, to wolę zostawić niedosyt niż przesyt 🙂 To jest nawet fajne 🙂 Nie obrażam się 😀

  15. angiex pisze:

    Pamiętam to miejsce z czasów świetności…Zawsze interesowało mnie jak wygląda teraz…ilekroć mijam ten hotel nie mogę zrozumieć jak to się stało,że popadł w ruinę…Dzięki za te zdjęcia!

    • qbanez pisze:

      No to zaspokoiłem chyba Twoją ciekawość 🙂 Ja rozumiem jak to się stało, że popadł w ruinę… Pewnie złe zarządzanie po prl’owlsku, kiepska i mało atrakcyjna lokalizacja – kiedyś może i była ona dobra, bo kursowało mnóstwo pociągów, a teraz już kolej podupadła, pociągów mało, aut dużo – ludzie docierają sobie wprost do hoteli takich jak pawłowski w karpaczu, w fajnej lokalizacji z wieloma atrakcjami i luksusami… Siłą rzeczy takie coś wyprze stary budynek daleko od gór… Pozdro! 🙂

  16. MN pisze:

    Akurat dzisiaj tamtędy przejezdzałem na rowerze i hotel przykuł moją uwagę. Nie wiedziałem, ze można tak śmiało wbić sie do niego. Myślałem, że hotel stał sie jakimś squatem dla narkomanow itd. Do środka wchodziles sam czy z jakaś ekipą? Może jutro pójdę tam zwiedzić go od środka 🙂

  17. Romek pisze:

    Zdjęcia są świete…Gratulacje 🙂
    Mam kilka pytań odnosnie tych opuszczonych obiektów, które są uwiecznione na zdjęciach
    Pozdrawiam

  18. Marek pisze:

    Czy można normalnie wejść do tego hotelu, czy ktoś go pilnuje? Wejścia są otwarte?
    Próbowałem do niego wejść ok.rok temu i usłyszałem w środku szczekanie psa.

  19. Paweł pisze:

    Świetne, klimatyczne miejsce 🙂
    Czy z tego holu, gdzie są oszklone drzwi można przejść dalej, czy są kolejne drzwi?

    • qbanez pisze:

      Który hol masz na myśli, które drzwi? Może powiedz na którym zdjęciu to widzisz, to będzie mi łatwiej odpowiedzieć 😉

  20. Madzia pisze:

    piękne zdjęcia ,lecz szkoda ,że już on tak fajnie nie wygląda ;c
    byłam tam w week 1.10.15r a tam co ?
    drzwi porozwalane i jacyś chuligani wybijali okna aż bałam się wchodzić uciekłam szybciej niż przyszłam ;c

    • qbanez pisze:

      No miejsce stało się niedawno ogólnodostępne, nie jest już pilnowane i takie są efekty: totalna dewastacja w bardzo szybkim tempie. Szkoda 😦
      Dziękuję za miłe słowa o moich zdjęciach 🙂

  21. Milena pisze:

    Szkoda że te budynki tak niszczeją, ale bez takich miejsc nie byłoby takich zdjęć. Natomiast te zniszczenia nadają im głębie i są bardziej interesujące.

  22. Michal pisze:

    Mam pytanie, czy obiekt jest w jakiś sposób chroniony?

    • qbanez pisze:

      W tej chwili z tego co wiem, to już nie jest chroniony, można wchodzić, drzwi pootwierane, ale też atrakcyjność hotelu spadła ze średniej na bardzo niską, dewastacja dość mocno postąpiła itd…

  23. Anonim pisze:

    ile się tak jedzie rowerem?

Dodaj komentarz