ViaThea dzień 2 i 3

Znów dosłownie kilka zdjęć zrobiłem – z tegoż samego powodu, co w dzień pierwszy. Świetna impreza, organizacyjnie, tematycznie, różnorodnie, było czadowo, a finał (don kiszot) po prostu coś niesamowitego!

1:2:3:4:5:6:7:8:9:10:11:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

7 odpowiedzi na „ViaThea dzień 2 i 3

  1. fotoban pisze:

    najlepsze – nr 6. fajnie wyizolowany kolo z wytryskiem na czarnym tle

    • qbanez pisze:

      Ledwo Cię widziałem na żywo dosłownie kilka minut temu, a już pojawia się komentarz od Ciebie 😀
      A to zdjęcie……Miało odpaść, ale jakoś dałem, żeby nie było mało – a tu okazuje się, że najlepsze 😀

  2. Anonim pisze:

    potwierdzam,6 najlepsze, świetnie oświetlony profil

  3. Marcin pisze:

    U mnie Woodstock wygrał z Via Theą, ale z tego co widzę w Zgorzelcu też nie było źle :DD

    • qbanez pisze:

      Źle nie było 😉
      Mam nadzieję, że wziąłeś aparat i że jakieś zdjęcia Twoje (czyt. dobre!) zobaczę z woodstocku… 🙂
      pzdr.

Skomentuj

