Street Shots

Witam, po raz kolejny. Jak widać 365, jubileuszowy wpis przeminął już jakiś czas temu, co ciekawe nie zauważyłem tego do teraz. A dziś kilka zdjęć z ulicy, tak bez odgórnego tematu, po prostu zdjęcia które mi się podobają, a łączy je też to że prawie wszystkie są prawie czarnobiałe:

1:2:3:4:5:6:7:8:9:10:11:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Street i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „Street Shots

  1. Onibe pisze:

    dobre monochromy, niezła robota
    parasoleczka mnie rozwaliła, naprawdę udane spostrzeżenie, choć i innym kadrom nic nie brakuje

    • qbanez pisze:

      Czad, nawet nie wiesz jak się cieszę, że się podobają zdjęcia. Myślę, że są w nieco innym stylu niż zwykle i bałem się, że nikomu się nie spodobają… A tu taka miła niespodzianka. Co do parasolki to jest ona wbita w kanał (kratkę ściekową), była wtedy bardzo wietrzna pogoda i na mieście było sporo porzuconych, zniszczonych parasoli… Szkoda, że dopiero po fakcie przyszło mi do głowy, żeby zrobić serię zdjęć – no, ale za późno… Miłego wieczoru i dzięki za komentarz! 🙂

  2. nowytomek pisze:

    Wow! Szkoda, że nie wszystkie b&w! W końcu jakiś świeży powiew. Teraz widzę, że na niektórych twoich zdjęciach kolor jest niepotrzebnym elementem, który rozprasza i zakłóca odbiór.
    Fot. 1, 2, 6, 8 11 mega! 5 i 9 również byłyby, gdyby też były czarno-białe!
    Miłego wieczoru 😛

    • qbanez pisze:

      WOW! Chyba najdłuższy i najfajniejszy komentarz jaki od Ciebie dostałem 🙂 Fajnie że zdjęcia się podobają, chociaż biorę poprawkę na to, że ostatnio masz niezłego bzika na punkcie B&W photography 😉
      Pozdro!! 🙂

  3. cocorico pisze:

    Zakochałam się w Twoich zdjęciach, są niesamowite, klimatyczne- dokładnie takie, jak lubię. A fotki z opuszczonego szpitala w Gdańsku dały mi kopa, żebym w końcu sama ruszyła zadek z aparatem 😀

Skomentuj

