Dwa koła

Jest ciepło, upalnie, gorąco, plażowo, a ja jestem chory, przeziębiony, zasmarkany, zakaszlony… Jednak nie poddaję się i mimo grypy, osłabienia i kaszlu wyłażę od czasu do czasu na miasto w celu zrobienia choć jednego zdjęcia dziennie – jak narazie udaje mi się to 🙂

Dziś znowu porcja ulicznych zdjęć, w których znaczną rolę odgrywają pojazdy dwukołowe:

1:2:3:4:5:6:7:8:9:10:11:12:13:14:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Street i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

13 odpowiedzi na „Dwa koła

  1. 1 i 14, gdzie to? Ten mejkingof bardzo mi się podoba. Ciekawe, że tak kadrując wyszło to http://www.facebook.com/photo.php?fbid=439555726058165&l=5783cc626c

  2. mantka pisze:

    to ja Ty Tomku masz taki zajebisty aparat, co jak tak kadrując wychodzą takie zdjęcia, to ja już wiem dlaczego one są takie dobre 😛

  3. Magdalena pisze:

    Zdjęcie numer 4. Czyżby Pani Barbara Kwarc? 😀

Skomentuj

